استقلال بانک مرکزی از شبکه بانکی؛ مهمترین مسئله در نظام بانکی
یادداشت/
بانک مرکزی به عنوان نهادی حاکمیتی به بانک ها مجوز فعالیت در اقتصاد داده است تا بر اساس قوانین و سیاست ها فعالیت کنند و مسئله اصلی و مهمتر که جلوی کاهش تورم را می گیرد نه عدم استقلال بانک مرکزی از دولت و مجلس، بلکه انحصار بانک ها و عدم توانایی بانک مرکزی در کنترل و به رفتار آوردن آنها بر اساس قانون است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
بانک مرکزی باداشتن اختیارات قانونی موجودباعتراف مدیرانش کاری کوچک مثل برخوردبابانکهای متخلف که تحت نظرشانندنتوانسته بکند حال دنبال گنده شدن واختیارات بیشتره که چی؟بزگ شدن آدم باگنده شدن پست نیست.دنبال حل مشکلات باشید.ازاختیارات قانونیتان باکمک قوه قضاییه بنحوشایسته استفاده کنیدوآثارش راببینید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
اول اینکه استقلال بانک مرکزی یعنی بیچاره کردن 99 درصد معیشت مردم چرا که اینجا نه آمریکا است که نقشه استثمار سرمایه مردم را بکشید و نه مملکت لیبرالی و بازار آزاد و نه کابیتالیستیه . اصل بانک طبق نظر مراجع و متخصصان واقعی ربا است حالا قرار با جدا سازی مرکز آن یک نهاد مانند فدرال رزرو آمریکا که ماحصل و ثمره و شیره مردم را از طریق بنگاه داری و کمبانی های بزرگ و زد و بند به غارت میبرند به ما هم تحمیل کنند .حالا که سه قوه نظارت میکنند اینه وای به روزی که مستقل هم بشه. علم اکانومی(اقتصاد) چون ماهیتش ربا است باچیده حالا عزیزان میخوهند با ربا مملکت را احیا کنند ولی خدا ربا و ربا خور و رباگیرنده را به محاق میبرد
ناشناس
United States of America
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
ما رو با این حرف ها گول نزنید. ربا رباست، چه به ربای جهانی وصل باشه چه نباشه
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار